Täna avaldatud Baltika Grupi veebruarikuu müügitulemuste põhjal kasvas käive mulluse veebruariga võrreldes protsendi võrra.
- Baltika Grupi juhatuse esimees Meelis Milder. Foto: Andras Kralla
Konsolideeritud müügitulu jätkuvatest tegevusvaldkondadest ulatus rõivatootjal veebruaris 3,157 miljoni euroni. Eelmise aasta veebruaris oli võrreldav müügitulu 3,127 miljonit eurot, arvestamata jaemüüki Venemaal (295 000 eurot), mida loetakse lõpetatud tegevusvaldkonnaks.
Baltika veebruari jaemüük vähenes 7%, sealhulgas Eestis 7%, Lätis 4% ja Leedus 8%. Samuti vähenes 16% võrra e-poe müük. 41% kasvas mulluse veebruariga võrreldes hulgimüük, kaasa arvatud müük frantsiisipoodides, mille hulka lisandusid
Venemaal müüdud Baltika ärid. Viimast asjaolu arvesse võttes langes Baltika käive eelmise aasta sama perioodiga võrreldes ligi 8%.
Veebruaris avati uus Baltmani pood Tallinnas Ülemiste keskuses ja Bastioni pood Riias. Veebruari lõpu seisuga on Baltikal kokku 130 kauplust, neist 35 frantsiisikauplust.
Seotud lood
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.